وبسایت ورزشی پرسپولیس
خوشبختی...

یک دنیا تنهایی


خوشبختی...

خوشبختی همین در کنار هم بودن هاست

 

همین دوست داشتن هاست در آغوش گرفتن هاست

 

خوشبختی همین لحظه های ماست،

 

همین ثانیه هاییست که در شتاب زندگی گمشان کرده ایم!!



نظرات شما عزیزان:

نسرین
ساعت17:39---18 بهمن 1393
خدایا!
اغوشت را امشب به من میدهی؟
برای گفتن!
چیزی ندارم...
اما برای شنفتن حرفهای تو؛
گوش بسیار...
می شود من بغض کنم؟
تو بگویی.
مگر خدایت نباشد که تو اینگونه بغض کنی...؟
می شود من بگویم*خدایا*
تو بگویی،
جان دلم...!
می شود بیایی؟تمنا میکنم@


نگین
ساعت23:27---11 بهمن 1393
عالی بود .وب منم سر بزنید باتشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ ها: اבامـہ ے مـطلـب

جمعه 10 بهمن 1393برچسب:, ساعت 15:1 توسط سمانه✘